checklist на годината
януари, февруари, март
1. да дадеш шанс на някого, макар и знанието, че отношението ти няма да се промени. [\/]
2. последно желание и опит за интегриране в арменска общност. [\/]
3. разни логически и онтологически неволи и една когнитивна наука [\/]
4. да отида сама на филма "The Girl with the Dragon Tattoo (2011)" и увереността, че мога да съм като Лисбет [\/]
5. да се разплачеш след неуспех при невзета книга в библиотеката или защо не получавам никога точно това, което искам и когато го искам в живота -> спирам с даването на излишни шансове [\/]
6. или ще спра веднага след отвратителен уикенд в Банско - все пак поне мястото си струва, особено през март. [\/]
7. първо интервю за работа, първо дръпване на цигара, за пръв път червено червило и изобщо много първи неща в средата на месеца [\/]
8. запознанство, една седмица и половина и дисфункционалността води до завършек [\/]
април, май, юни
9. ако беше депресия, нямаше да продължи две седмици, в търсене на положителни мисли и посъветваната документална измишльотина "The Secret" [\/]
10. караокето и илюзията, че мога да пея в дует "Soul sister" на Train. [\/]
11. случайни засичания, съвпадения и вярата, че всичко си има причина -> друг път. [\/]
12. един литературен конкурс в Шумен, с безброй вълшебни емоции, запознанства и музеи. [\/]
13. неспирен поток от вдъхновение, загубена бройка на написани стихове и прехвърляне на контекста на магичния конкурс в/у студената Софийска реалност. [\/]
14. "трето не-лице", "дата на забиване", "тревожни липси" и къщата с ягодите. [\/]
15. самоубийствена онтологизация, естетически дискурси, духове и средновековни феи и триуфът на глупците при жената от остров "Лесбос". [\/]
16. един сократически диалог и непознаваема свободна воля. [\/]
17. обичам едно запознанство с мен да не е достатъчно или дали имам прилика с Реджина Спектър [\/]
18. приятелки, които не си говорят и краят на незапочнат спор. [\/]
юли, август, септември
19. "или ме четеш, или ме обичаш. и двете не може." [\/]
20. summertime sadness. [\/]
21. героинята на Жан-Люк Годар - Нана и тъжното й желание да бъде специална (Vivre Sa Vie 1962), което води след себе си цяла мания по старото френско кино, преоткриване на Анна Карина и откриване на филмите на Годар (от времето на "Nouvelle Vague") : À bout de souffle
(*), Une femme est une femme
(*), Bande à part
(*), Pierrot le fou
(*), Alphaville
(*), Masculin féminin
(*), Made in U.S.A
(*), La chinoise
(*) [\/]
22. бургаско слънце, море и разни любовни фрагменти (не мои, на Барт). [\/]
23. ако границите бъдат завладяни, тогава как да се предпазиш от унищожение или възможно ли е изживяване без изхабяване. [\/]
24. чатовете на питър пан и клементайн. [\/]
25. разочароващото откритие, че не мога да съм част от филм, просто защото ми липсват детайлите и усещането за ежедневност. [\/]
26. new is always better - или репликата, която си повтарям всеки път, когато съм на път да си поставя ново начало, всичко това бива подкрепено с нов бретон. [\/]
октомври, ноември, декември
27. трети курс философия, още една крачка към това все по - трудно да ми се получава да се мисля философски. [\/]
28. период на условието, че ако ще ходим на кино, то или ще е старо или ако е ново, поне да е френско. [\/]
29. да те послуша някой близък и най - после да излезе от своята "комфортна зона". [\/]
30. homewrecker или защо ми е най-щастливо да съм on the run. [\/]
31. вярвам, че съвпадението на имена, места и хора все пак значи нещо -> друг път. [\/]
32. след пореден провал в гонката за намиране на смисъл; поставена диагноза - неизживян пубертет и сериозно решение да не се впускам в нищо, което да е просто за едното прекарване на време. [\/]
33. "уж събира слънчогледа, а пък само в слънчо гледа" или как понякога не усещаш, когато смесваш две неща. [\/]
34. усещане за предостатъчност и свежест. [\/]
35. "кривините ти са интересни и приличат на моите" и как нещо, външно прието за клише, се оказва приятно-странно. [\/]
36. видинско време, семейство и скука. [\/]
Коментари
Публикуване на коментар